loading...
دانلود رایگان فیلم و سریال
WelCome

سلام به همگی دوستان عزیز به علت مشکل فیلتر شدن دیگه اینجا

 فعالیت نمیکنم و آدرس جدید سایت FinalMovie.ir هست  برخی از

 دوستان هنوزم نظراتشون رو در اینجا میذارن اما من بعد چند هفته 

متوجه میشم . خواهشا اگر نظر یا درخواستی دارین در سایت

 FinalMovie.ir مطرح کنید چون فعلا من و دوستم روی مطالب

 اونجا کار میکنیم . ممنون از صبر و شکیباییتون



توجه : در صورتی که زیرنویس برایتان به صورت علامت سوال یا لغات نامفهوم نمایش داده میشود این برنامه را دانلود کنید و فایل زیرنویس را در آن رها کنید و نسخه ی ادیت شده یا درست شده زیرنویس را تحویل بگیرید .



توجه : اگر با صدا و تصویر یا هماهنگ نبودن زیرنویس مشکل دارید پلیر زیر رو دانلود کنید 


نسخه ی 32 بیتی

نسخه ی 64 بیتی



کانال تلگرام سایت : هر اتفاقی داخل سایت بیوفته در کانال اعلام میکنم . از دوستانی که پیشنهاد راه اندازی کانال رو دادن تشکر میکنم . برای ورود به کانال روی بنر زیر کلیک کنید .



موفق و پیروز باشید 


سعید666 بازدید : 2415 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (4)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amin در تاریخ 1395/04/31 و 2:19 دقیقه ارسال شده است

خییییلی خیییلی ممنونم از راهنماییتون //و خییلی سپاسگذارم بابت وبسایت فوق العاده تون ک در اختیار ما گذاشتین
پاسخ : سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون .

این نظر توسط امین در تاریخ 1395/04/25 و 8:20 دقیقه ارسال شده است

من کل فصل دوم رو دانلود کردم ولی به هیچ وجه زیر نویس هیچ کدوم از قسمت هاش نمیاد ..باید چیکار کنم لطفاااااا پاسخ بدید ..اون فایل winrarکه حجم بسیار کمی داره و در ابتدای دانلود قسمت های هر فصل گذاشتید چیه ؟ایا به زیرنویس ربطی داره ؟ خواهش میکنم جواب بدید
پاسخ : سلام دوست عزیز اون فایل winrar حاوی زیرنویس قسمت های اون فصل یا قسمت هست . پس از دانلود winrar اون رو اکسترکت ( Extract ) کنید و فایلی که فرمت SRT داره رو گرفته و در پلیر خود هنگام پخش فیلم رها کنید .

این نظر توسط ماهان در تاریخ 1395/03/10 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

سلام. قسمت 8 آخرین قسمت این سریال بود؟
پاسخ : سلام دوست عزیز بله اینجوری که گفتن سریال تموم شده .

این نظر توسط هادی علیزاده در تاریخ 1395/02/25 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

سلام زیر نویس قسمت هفتم رو کی میزارین ؟
پاسخ : سلام دوست عزیز احتمالا دوشنبه گذاشته میشه .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 167
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 925
  • بازدید سال : 9,441
  • بازدید کلی : 1,432,298