loading...
دانلود رایگان فیلم و سریال
WelCome

سلام به همگی دوستان عزیز به علت مشکل فیلتر شدن دیگه اینجا

 فعالیت نمیکنم و آدرس جدید سایت FinalMovie.ir هست  برخی از

 دوستان هنوزم نظراتشون رو در اینجا میذارن اما من بعد چند هفته 

متوجه میشم . خواهشا اگر نظر یا درخواستی دارین در سایت

 FinalMovie.ir مطرح کنید چون فعلا من و دوستم روی مطالب

 اونجا کار میکنیم . ممنون از صبر و شکیباییتون



توجه : در صورتی که زیرنویس برایتان به صورت علامت سوال یا لغات نامفهوم نمایش داده میشود این برنامه را دانلود کنید و فایل زیرنویس را در آن رها کنید و نسخه ی ادیت شده یا درست شده زیرنویس را تحویل بگیرید .



توجه : اگر با صدا و تصویر یا هماهنگ نبودن زیرنویس مشکل دارید پلیر زیر رو دانلود کنید 


نسخه ی 32 بیتی

نسخه ی 64 بیتی



کانال تلگرام سایت : هر اتفاقی داخل سایت بیوفته در کانال اعلام میکنم . از دوستانی که پیشنهاد راه اندازی کانال رو دادن تشکر میکنم . برای ورود به کانال روی بنر زیر کلیک کنید .



موفق و پیروز باشید 


سعید666 بازدید : 67165 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (34)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aydiiin در تاریخ 1395/08/05 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت ادمین عزیز
آقا یه گلایه از شما داشتم و اون اینکه مارا به این سایت عالی خودتون معتاد کردید ولی بعد فیلتر شدن سایت دیگتون اون فعالیت را که باید داشته باشه نداره. مثلا سریال ارو فصل پنج شروع شده اما شما نذاشتید. منم بخاطر سایت شما از جای دیگه نگرفتم چون این نظم و پیوستگی را ندارن. ممنون میشم اون سایت را هم کامل کنید
پاسخ : سلام دوست عزیز بعد از فیل.تر شدن شرمنده خیلیا شدیم بازم معذرت میخوام اما مجبوریم اینجا رو به آدرس FinalMovie.ir منتقل کنیم تا مشکل فیل.تر نداشته باشیم . سریال Arrow آرشیوش در اون آدرس کامله و میتونید دانلود کنید .

این نظر توسط محمد حسین وثوق در تاریخ 1395/05/04 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

دوست عزيز شما هي ميگي فصل شیش هست اما نیست به خدا
پاسخ : سلام دوست عزیز فکر نمیکنم دیدن دانلود فصل ششم از قسمت آرشیو سمت راست کار سختی باشه .

این نظر توسط bigbaldhead در تاریخ 1395/04/23 و 1:14 دقیقه ارسال شده است

mamnun az saite fogholadatun

این نظر توسط Aysa در تاریخ 1395/04/07 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

سلام.چرا فصل 6 رو نمیذارین؟؟؟
پاسخ : سلام دوست عزیز فصل ششم هست و خیلی وقته گذاشته شده هم از جدول پخش میتونید با کلیک روی GOT به صفحه ی فصل ششم برید . هم از قسمت موضوعات سمت راست .

این نظر توسط Alireza در تاریخ 1395/03/29 و 6:05 دقیقه ارسال شده است

ببخشید قسمتای 8.9.10 واسه من ارور میدن
پاسخ : سلام دوست عزیز در نظر بعدی گفتین مشکلتون حل شده میشه بگید چجوری ؟ برای تعداد خیلی کمی از دوستان این مشکل پیش میاد .

این نظر توسط samaneh در تاریخ 1395/02/22 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

مرسی از سایت خوبتون فقط زیر نویس هارو نمیخونه دلیلشو نمیفهمم میشه ی توضیح بدین با تشکر
پاسخ : سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون زیرنویس ها رو خودم استفاده کردم مشکلی ندارند . پلیری که در اولین پست گذاشته شده دانلود کنید .

این نظر توسط احمد در تاریخ 1395/02/02 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید میگم فصل شیشم از فیلم بازی تاج وتخت کی قرار میزارید
پاسخ : سلام دوست عزیز اینجور که گفتن 5 یا 6 اردیبهشت .

این نظر توسط ال در تاریخ 1395/01/13 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

ببخشید فکر کنم قسمت 3 لینکش مشکل داره مرسی
پاسخ : سلام دوست عزیز لینک تست شد مشکلی نداره .

این نظر توسط Afshin در تاریخ 1395/01/06 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

سلام. چرا سرعت دانلود انقدر کمه؟ من فیاهای دیگه رو از سایتهای دیگه رو با سرعت ۵۰۰ کیلوبایت دانلود میکنم. ولی اینجا سرعت ۵۰ کیلو بایت هست؟
پاسخ : سلام دوست عزیز خودم با نهایت سرعتم دانلود میکنم نمیدونم چرا برای شما اینجوری هست .

این نظر توسط Mostafa در تاریخ 1395/01/02 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی از سایت خوبتون و سال نو هم مبارک . فصل 6 کی میزارین؟
پاسخ : سلام دوست عزیز عید رو به شما تبریک میگم . فصل 6 هنوز معلوم نیست اما فکر کنم همبن ماه پخش میشه .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 167
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 2,139
  • بازدید سال : 8,446
  • بازدید کلی : 1,431,303